Miért a KOMPaaS?

Biztonságos, célszerű és költséghatékony módon kínálunk felhőalapú megoldásokat.
Ügyfélszolgálatunk egyenértékű lehetőségeket kínál, függetlenül a vállalkozás méretétől: személyes menedzser áll rendelkezésre minden ügyfél számára, többnyelvű számlázás és technikai támogatás öt nyelven.

Többfunkciós távközlési platform a napi üzleti feladatok megoldásához Komplex szoftver termékeket fejlesztünk ki, hogy megkönnyítsük az ügyfelekkel, partnerekkel, szállítókkal való kommunikációt. 

Szerezzen szoftvermegoldásokat egy helyről!
Telefonszámok
SIP-telefonszám csatlakoztatásával egy több hangcsatornás telefonszámot kap, amely nagy mennyiségű bejövő és kimenő hívást tud lekezelni, kedvező helyi és nemzetközi tarifákkal.
Virtuális alközpont
Ingyenes virtuális alközpont három mellékkel, CRM rendszerekbe való integrációval API-n keresztül, valamint közvetlen integráció a CRM, ERP és online-szolgáltatásokkal. Több mint 200 hasznos különszolgáltatás, mely segít az ügyfelek közötti interakció automatizálásában.
Hívás & Chat
A honlapon található widget, amely egy megoldásban két szolgáltatást tömörít: a visszahívást (callback) és az online konzultánst, amely ingyenesen real-time üzemmódban biztosít konzultációs lehetőséget a menedzserrel a chat-ben feltett kérdések alapján.
API

API (Application Programming Interface) – egy szoftver interfész melynek segítségével minden KOOMPaaS Virtuális Alközpont és Telefonszolgáltatás integrálható megvásárolt vagy “saját fejlesztésű” üzleti alkalmazással.
Az API lehetővé teszi, az üzleti folyamatok teljes mértékű automatizálását és egyetlen felületen belül tudja hatékonyan megszervezni az alkalmazottak és a cég alrészlegeinek a munkáját.

Az Amigo webdesign is évek óta az KOOMPaaS szolgáltatásait használja és AJÁNLJA!
További információkért látogasd meg a
WWW.KOMPaaS.HU weboldlát!
Oldal megosztása: